Silan Soft&Oils Gold aduce Orientul mai aproape

1 Comments
Echipa Buzzstore mi-a inseninat ziua. Am fost aleasa intr-o noua campanie de testare si trebuia neaparat sa impart cu voi aceasta minunanta bucurie. De aceasta data, subiectul actiunii va fi noul Silan Soft & Oils, pentru ca el a ajuns la usa fiecarui participant selectat.
 
 
La deschiderea kit-ului primit spre testare, pe langa balsamul Silan Soft & Oils Gold 1.5 L, am avut parte si de alte cateva surprize:
-10 mostre balsam de rufe Silan Soft&Oils ptr prieteni si colegi...

-10 brosuri informative
-1 umeras Silan Soft&Oils
-1 ghid de BUZZ
 
 
 

Venit parca tocmai din Orient, Silan Soft & Oils Gold mi-a cucerit simturile de la prima deschidere a capacului,  deoarece aromele cu note lemnoase delicate si vanilie sunt pur si simplu irezistibile.
Silan Soft & Oil este un balsam de rufe inovator din gama premium care contine uleiuri esentiale parfumate, unice si valoroase.
Fluidul este dens si transparent. Formula sa permite o absortie rapida, ce protejeaza si lasa hainele moi si parfumate pentru o durata lunga de timp. De cand sunt clatite cu Silan Soft & Oils, hainele au devinit catifelate si placute la atingere, iar confortul la purtarea lor este evident.
Noua gama de balsam de rufe este acum disponibila in trei variante: 
- Silan Soft&Oils Gold – parfumul delicat de vanilie, combinat cu note lemnoase senzuale si flori pretioase.
- Silan Soft&Oils Purple –amestec oriental cu note pretioase de santal!
Silan Soft&Oils Blue –parfumul captivant cu note fructate, echilibrate de note lemnoase seducatoare!

 
 
Ce-i drept nu m-am putut abtine sa nu plasez degraba o comanda la Emag pentru a incerca si celelalte doua variante de mirosuri irezistibile. Iar dintre toate cele trei, preferatul meu este cel albastru cu prospetimea piersicilor moi si suculente combinata cu flori albe, trandafiri, rotunjite cu un dram de parfum lemnos si mosc ofera prospetime unica de lunga durata.

 
Iubesc sa-mi ingrjesc pielea, iar acum am ocazia sa pot face asta si pentru hainele mele, deoarece cu ajutorul balsamului Silan am parte de rasfat si parfum seducator.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


You may also like

Un comentariu:

  1. Am testat si eu varianta gold si îmi place foarte mult parfumul care durează si după uscarea hainelor

    RăspundețiȘtergere

Translate