Amprenta fericirii

0 Comments

In turnatoria de la marginea padurii, este ora pranzului. Ca in fiecare zi, batranul Arhim isi sterge fruntea de sudoare si iese in curtea din spate pentru a-si improspata simturile. Este un mic "col de rai" asa ii place sa-l numeasca.. De jur imprejur munti falnici care urca pana la cer, iar raul care izvoraste tocmai din varful acestora este atat de limpede si rece incat batranul, simte ca renaste de fiecare data cand isi clateste fata arsa de jaratecul dogoritor. Ca in fiecare zi, la ora pranzului Darius, nepotul batranului vine cu merinde asezate frumos in cosul de nuiele. Ii place atat de tare sa stea la povesti cu bunicul si stie ca atunci cand se va face mai mare bunicul il va invata tot mai mult din tainele acestei meserii.
Timpul se scurgea incet si zilele batranului Arhim incepeau sa se imputineze in timp ce micutul Darius devenise acum, barbat in toata firea. Vazandu-l ca a ajuns la varsta maturitatii batranul il chema pe Darius la dansul si ii inmana o cutiuta mica din lemn de brad, inauntrul careia se afla un inel frumos lucrat. "Dragul bunicului, acesta este un sigiliu pe care l-am confectionat pentru tine si ti-l daruiesc acum, la varsta maturitatii, pentru ca abia acum o sa-i cunosti tainele". Stiu ca iubesti atelierul in care eu am lucrat o viata, insa soarta ta vreau sa fie alta. Vreau ca tu sa parasesti acest sat, sa mergi in lume cu acest inel, si sa le aduci bucurie oamenilor. Sa imparti scrisori peste tot in lume, in toate colturile, iar oamenii sa-ti rosteasca numele, multumimiti."
In acele momente, ochii baiatului se umplura de lacrimi, ii era greu sa renune la satul in care a crescut, sa parasesca muntii si padurea, sa lase totul in urma si sa plece in lume,insa asta ii era menirea. Cu tristete in suflet in ziua cand batranul Arhim a plecat la cer, Darius isi lua inima in dinti si pleca la drum, in lumea mare purtand pe deget inelul exact asa cum ii promisese candva bunicului sau.
Din acel moment, viata tanarului a fost cu totul alta. Menit sa aduca vesti de bucurie sau tristete in casele oamenilor, Darius lucra din zori si pana seara. Pe nodul legaturii de canepa ce inconjura fiecare pergament turna ceara fierbine cu miros proaspat de rasina, presand-o apoi cu putere cu ajutorul inelului de la bunicul, formand sigiliul. Aseza  atent fiecare scrisoare in tolba si zambea multumimt cand vedea fericirea pe fetele oamenilor. Isi iubea meseria si privea mereu spre cer pentru a impartasii din bucuria sa cu bunicul Arhim.






Aceasta este povestea mea, stampila zilelor noastre. Au trecut ani multi de cand batranul Arhim mi-a dat viata si mi-a insuflat din bunatatea sa. M-a incredintat apoi nepotului Darius pentru a duce fericirea mai departe si iata-ma  in zilele de astazi si numindu-ma simplu stampila. Nu mai sunt confectonata din bronz si nici fabricata intr-o topitorie, nu mai sunt batuta de ciocan si nici topita in foc, acum am forma dreptunghiulara sunt mult mai usoara insa asta nu inseamna ca nu am la fel de multa forta. Bunicul Arhim nu mai este, insa de confectionarea mea se ocupa  Colop, cea mai mare firma de distributie in domeniul stampilelor in Romania, cu o experienta de peste 10 ani, oferind o gama variata de stampile si solutii de marcare individuale.



Imi place sa fiu alintata Stampila Fericirii, pentru ca sunt tot timpul prezenta in viata tinerilor indragostiti sau tinerilor parinti, lucrand cu drag intr-o Primarie. Certificatele de casatorie si nastere sunt acum suportul unde imi las "amprenta" si sunt extrem de multumita cand oamenii zambesc, pentru ca eu le-am peronalizat documentele.  Pentru mine, cel care mi-a dat viata odinioara va ramane mereu prezent si de aceea satisfactia celor din jur va fi principalul scop in prezent si viitor. Stapana mea, "secretara" stie foarte bine sa ma manuiasca, la personalizarea documentelor si sa ma alimenteze cu cerneala de cate ori este nevoie, pentru ca amprenta mea sa fie vizibila.
Pe site-ul Colop.ro te asteapta cu drag suratele mele, fabricate in Uniunea Europeana, în cele doua locatii de productie: Austria si Cehia fiecare avand calitatea si fiabilitatea corespunzatoare celor mai inalte standarde.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015


 


























You may also like

Niciun comentariu:

Translate