Dove inseamna incredere

0 Comments
Se spune ca mainile sunt cartea noasta de vizita si ca poti ghici varsta unei femei doar uitandu-te la mainile ei. 
Din punctul meu de vedere, mainile sunt cea mai sensibila parte a corpului, fiind tot timpul expuse si de aceea atat pe timpul verii cat si in perioada rece, incerc sa le acord o atentie aparte, folosind  tot mai des creme de hidratare.
De curand am descoperit sapunul lichid Dove, cu 1/4 crema hidratanta si astfel am reusit sa imbin utilul cu placutul si sa am 2 produse intr-unul singur si anume: crema hidratanta si sapun la un loc. 


 

Ne folosim mainile in aproape orice activitate pe care o desfasuram si din acest motiv, ele merita o atentie deosebita si o ingrijire superioara.  Pielea noastra are tot timpul nevoie de ajutor pentru a-si consolida o bariera naturala care s-o apere de factorii externi si care s-o ajute sa-si pastreze hidratarea. 
In ajutorul nostru vine astfel apunul crema Dove, imbogatit cu o serie de ingrediente, care lasa fina si catifelata chiar si pielea uscata.





 Daca am numara de cate ori ne spalam pe maini in fiecare zi, am realiza ca apelam la sapunul lichid mai des decat la orice alt produs. Tocmai de aceea este atat de important sa alegem cu grija sapunul lichid pe care il folosim. Sapunul-crema Dove actioneaza eficient pentru a oferi mainilor noastre un binemeritat tratament regal. Agentii de curatare indeparteaza eficient impuritatile si grasimile de pe suprafata pielii, iar spuma bogata si cremoasa se va simti in maini ca o matase.
Spalatul mainilor  nu va mai fi o rutina de acum inainte, ci o etapa placuta a ritulului meu de frumusete a pielii. 
Dove inseamna incredere, frumusete si rasfat.
Dove este diferit...Tu te-ai convins??
#buzzstore #buzzdove 

















You may also like

Niciun comentariu:

Translate