Metode de epilat traditionale sau moderne

0 Comments
Multe terorii sustin ca omul se trage din maimuta.. Si cum sa spunem ca nu sunt teorii adevarate cand vara, pe strase se scoate la plimbare "parul" din dotare? Si, sa fim sinceri..nu ma refer la podoaba capilara ci la parul corporal- inestetic din calea-afara.


Mai apare cate-o doamna
Eleganta pan-n la soare..
Care a uitat sa-si rada
Parul..de pe picioare.
Vara-ar trebui sa fie
Antotimpul preferat,
Insa cum sa fie oare,
Cand tu uiti de "epilat"?
Se poarta finetea draga,
Si..de vrei sa fii draguta,
Pune mana, da jos parul
                                                                      Uita ca ai fost maimuta..

Deci, timpul a trecut si odata cu trecerea lui, oamenii au evoluat si odata cu ei, a evoluat si tehnologia. Daca pe timpul bunicii, doamnele scapau de parul nedorit apeland la o varianta foarte simpla cum ar fi: ata (acea metoda implica rasucirea unor fire de ata din bumbac peste firul de par nedorit pana se ajugea la indepartarea acestora), iata ca acum s-a ajuns la inventarea aparatului de epilare definitiva. Insa undeva la mijloc intre cele doua metode mentionate anterior, o alta varianta  de a scapa de parul inestetic si probabil cea mai la indemana este epilarea cu ceara.
Eu una, imi amintesc aceasta metoda inca din copilarie cand mirosul puternic de ceara pentru epilat se facea simtit in toata casa. Stiu ca mama punea la incalzit pe ochiul de la aragaz, cutiuta aceea din tabla, in interiorul careia se afla ceara pentru epilat solida. Imediat ce incepea sa se incalzeasca schimbandu-si componenta, era aplicata in straturi uniforme pe zonele vizate. Atunci nu exista kituri pentru epilat, toata operatiunea desfasurandu-se intr-un mod mai conventional si dupa multe tipete si "au, au, ah, ah, aoleu' rezultatele erau vizibile: picioare fine ca de zeita.
Si, daca mama avea picioare de zeita, eu cum puteam fi mai prejos? Stiam ca nu trebuie sa ma apropii de cutiile cu ceara pentru epilat si nici nu aveam voie sa umblu la aragaz in absenta parintilor, dar..cand pisica nu-i acasa, joaca soarecii pe masa.. Asa ca, am asteptat ceva timp momentul sa raman singura acasa,era timpul sa actionez de graba pentru ca mama nu please departe, ci iesise pe acelas palier, pana la vecina. Cum curiozitatea ma omoara, nu m-am putut abtine sa nu umblu in sertarul cu minuni, sa-mi insusesc o cutiuta cu ceara si mai ales s-o pun si la incalzit pe aragaz. Sau mai bine as putea spune, CLOCOTIT, pentru ca am lasat-o sa se incalzeasca 'bine de tot' inainte s-o aplic pe picior, ca numai pe unul am apucat s-o asez si nici s-o intind n-am mai reusit pentru ca s-a lipit atata de bine, incat zbieretele mele s-au auzit pana la vecina si mama a venit intr-un suflet, acasa. Ca sa desprinda minunatia de ceara i-a luat ceva cam mult sincer. Insa rezultatul a fost unul spectaculos: picior fin fara pic de par si "piele", pentru ca exact asa am ramas, fara o bucata de piele si sa-mi fie invatatura de minte si acum se mai vede semnul de buna purtare.

Si, daca tot am adus vorba de prezent, cand epilatul nu mai este o problema, cu toate ca acum stiu sa folosesc aragazul si chiar sa nu mai "clocotesc' ceara, pe langa epilatul cu ceara traditionala, am descoperit o noua metoda: ceara de unica folosinta.

 Pentru aplicarea acestui tip de ceara este necesar sa ne procuram un kit de epilat, format din urmatoarele componente: incalzitor ceara, rezerve de ceara(exista dferite categorii), hartie pentru indepartat ceara si un ulei sau balsam dupa epilat.
Iar pasii pe care trebuie sa-i urmam pentru ca totul sa iasa 'ca la carte" sunt:
1. Se introduce flaconul de ceara de unica folosinta in aparatul pentru incalzit si se lasa 20 de minute.
2. Dupa incalzire, se aplica un strat uniform pe suprafata vizata.
3. Cu autorul unei fasii de hartie adeziva, se indeparteaza ceara in sensul de crestere a firului de par.
4. Dupa epilare este recomandat sa se aplice un strat de ulei/ balsam calmant.

Daca v-am convins sa apelati la aceasta metoda de epilare cu ceara de unica folosinta, trebuie sa va inarmati cu putina rabdare, sa aveti indemanare si cu putina practica totul va merge ca pe roate.

                                             -Articol scris pentru SuperBlog 2015-
 



You may also like

Niciun comentariu:

Translate