Superblog 2015

2 Comments
Lume, lume sora lume..

Adunati-va cu totii si poftiti de luati aminte la marea veste ce o aduc de peste mari si tari:


"-Au inceput inscrierile in minunata competitie SuperBlog 2015!! Da, da...ati auzit bine, asa ca poftiti cu mic cu mare de va inscrie, deoarece competitia este deschisa tuturor bloggerilor de pretutindeni. Nu se tine cont de vorba sau port, nici de vechimea blogului, de trafic sau de tematica abordata. Totul depinde doar de voi, fiti creativi si ambitiosi, demonstrati-va atuurile de comunicare online si dati tot ce e mai bun, pentru reusita."
Pasii sunt simpli:

- cititi regulamentul
- anuntati-va participarea la Superblog 2015 intr-un articol pe blogul propriu, fix asa cum fac eu acum
- completati formularul de inscriere si asteptati cumintei pana la validarea inscrierii
- dupa data de 1 octombrie cand se lanseaza prima proba sunteti invitati sa va inregistrati articolele in platforma Superblog.






Eu una, mi-am luat inima in dinti si fac pasul cel mare. Asadar va anunt oficial in aceasta seara: "Nu, nu ma marit! stiu ca asta ati crezut, ma scuzati daca v-am dat palpitatii, nu asta mi-a fost intentia Voiam doar sa stie tot poporul ca ma inscriu si eu in super competitia anului. Este primul an in care ma alatur acestei comunitati, ce-i drep am putine emotii dar sper sa tin piept cu brio provocarilor si sa fiu la nivelul asteptarilor. Vor urma 2 luni de foc, insa va fi o experienta placuta pe care o voi povesti cu siguranta peste ani si ani..
Asa ca, vorba multa saracia omului, puneti mana de va inscrie si demonstrati-va voua insiva ca sunteti cei mai buni..

Impreuna pentru un Superblog de nota 10+..




You may also like

2 comentarii:

  1. Bun venit in SuperBlog 2015! :)

    Iti multumim pentru inscriere si iti dorim succes! Te asteptam la start pe 1 octombrie, cu prima proba. Speram sa te regasim la linia de finish si la Gala SuperBlog. :) Inspiratie din plin si toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere

Translate