NIVEA CARE- crema cu efect WOW!!

0 Comments


A fost o data...

Asa ca fiecare poveste, asa incepe si relatarea mea, pentru ca totul a inceput acum muuult timp.. cu ani in urma cand eram "de-o schioapa"... Imi amintesc de parca a fost ieri "intalnirea" mea cu "EA", cutiuta mica albastra pe care scria mare si clar NIVEA.. O gaseam mereu in dulapul bunicii, pusa la loc de cinste pentru ca stiam despre ea ca facea minuni.. Bunica o folosea tot timpul, fie pe timp de vara pentru ca o apara de razele soarelui fie pe timp de iarna cand gerul ii crapa obrajii.. Intradevar facea minuni pentru ca tenul bunicii, brazdat de trecerea anilor, a ramas la fel de fin ca odinioara cand o mangaiam inainte de culcare si o rugam sa-mi spuna o poveste..
NIVEA, inseamna alb imaculat., inseamna prospetime, inseamna hidratare si finete..De ce au botezat-o simplu "NIVEA", pentru ca in anul 1911, cand a luat fiinta, doctorul Troplowitz a fost inspirat de puritatea sa si cum in limba latina cuvantul nivis inseamna zapada, nea,  atunci si crema noastra de ingrijire a pielii urma sa se numeasca NIVEA.
 

Acum ca introducerea in lumea NIVEA a fost facuta, sa trecem la lucruri mai serioase si sa continui cu povestirea, mutandu-ma in prezent, mai exact acum vreo 3 saptamani, cand uitandu-ma pe facebook dupa stiri si noutati am observat pe pagina celor de la  Buzzaar Romania o campanie de testare a noii creme "Nivea Care" cu effect WOW!! Sa-mi incerc si eu norocul mi-am zis in sine si iata ca norocul mi-a suras.. In scurt timp am primit un kit de testare Nivea numa' bun pentru mine cat si pentru prietenele mele care vor avea ocazia sa testeze noua minune, pentru ca cei de la Buzzaar au avut grija sa puna in coletel si muuulte mostre cat sa ajunga pentru toata lumea...
 
 
 
 
 
 
Cam asta contine kit-ul de testare:
Crema Nivea Care 50 ml
- Broșura de informare
- Perie pentru par
- Mostre crema NIVEA CARE  a cate 4ml fiecare – 20 buc
 
deci, ce sa mai...cu atatea cadouri  Nivea,  ce poate urma decat etapa de deschidere a
cutiutei si
WOOOWWW!!
 
 
 
Pentru orice femeie, idealul frumusetii consta in ingrijirea zilnica, asa ca alaturi de Nivea Care fiecare dimineata devine un adevarat ritual.. Ce mi-a placut la Nivea Care inca de la prima aplicare??
1.are o textura extrem de usoara, exact cum stiu eu ca sunt cremele de la Nivea, singura pe care mi-o amintesc ca avea o textura grasa este cea din cutia albastra de pe vremea raposatului.
2.se absoarbe foarte repede, tenul ramanand fin la atingere                                             
3.nu lasa o pelicula grasa pe ten, cum fac celelalte creme de fata                                    
4. mi se pare o crema WOW, la un pret destul de avantajos                                     
5. are un miros fresh, foarte placut                                                    
 
 
Acestea fiind spuse, ma declar fan inrait a noii creme NIVEA CARE, si pot spune cu mana pe suflet ca intradevar are un effect WOW!! 
 
 

                                                                                                 
Voi ce parere aveti?? Efectul NIVEA este intradevar
WOOOOW??
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



You may also like

Niciun comentariu:

Translate