CONGA BY OPTIBLU

0 Comments
Vine toamna bine-mi pare..
Si stiti de ce? Pentru ca Conga by Optiblu vine in intampinarea noastra cu o sumedenie de oferte la ochelarii de soare. Nu degeaba am asteptat toata vara momentul acesta, cum am vazut reclama
cu 50 % reducere m-am si apucat de treaba si am plasat comanda pe site.




Pe conga.ro veti gasi doar produse autentice, achizitionate de la cele mai mari companii de lentile contact sau de la furnizorii oficiali ai acestora.
Site-ul Conga.ro este recomandat de OPTIblu, brand cu o experienta de 10 ani pe piata de optica din Romania, ce pune mare accent pe sanatatea oculara si satisfactia clientilor.
In cazul unor produse care nu corespun normelor de calitate, nu ezitati sa contactati serviciul clienti pentru remedierea problemei identificate. Astfel, produsele ce nu indeplinesc standardele de calitate sau ce prezinta vicii de fabricare, vor fi inlocuite cu altele noi.



  

Dintre zecile de produse existente in stoc, am ales cu greu 2 perechi de ochelari, una de dama si una barbateasca. Am studiat indeaproape detaliile legate de forma ramelor, latimea lentilelor, lungimea bratelor si puntea nazala si in cele din urma am plasat comanda. Recunosc ca am avut cateva emotii in legatura cu disponibilitatea produselor insa intr-un timp relativ scurt, am fost contactata telefnic de catre un operator Conga.ro si comanda mi-a fost confirmata. Deci,nu ramanea decat sa astept curierul.
Produsele comandate au sosit de pe o zi pe alta prin curier rapid, ambele perechi de ochelari fiind intacte, frumos ambalate in folii de plastic si puse la randul lor in tocurile speciale cu emblema oficiala a producatorului si insotite bineinteles de certificate de garantie. 




Ochelarii de soare Polaroid ofera o protectie solara completa, fiind definiti prin inovatie, tehnologie si stil. Caracteristica principala si definitorie a ochelarilor de soare Polaroid este reprezentata de lentilele polarizate.




De ce sunt atat de multumita de alegerea facuta?
Pentru ca ochelarii Polaroid au LENTILE POLARIZATE, imi ofera PROTECTIE UV 100%, au un DESIGN MODERN si OPTICA PERFECTA.



Fie ca optezi pentru ochelari de soare scumpi, de la vreun designer celebru, fie că alegi o pereche mai accesibila, la reducere tine minte ca protectia ochilor este un „detaliu” al ochelarilor de soare care nu se va demoda niciodata!





Ramele ochelarilor trebuie sa ti se potriveasca perfect pe nas si urechi, fara a fi „putin largi” sau „alunecosi”. Pentru a preveni patrunderea luminii prin partea de sus a fetei, alege o pereche care sa ti se potriveasca perfect si în zona fruntii.




Stiu ca am facut alegerea perfecta alaturi de Conga. Asadar nu-mi ramane decat sa-mi scald chipul in razele soarelui dulce al toamnei.


You may also like

Niciun comentariu:

Translate