BergenbierMuntiAlbastri

0 Comments

Muntii nostri aur poarta,
Noi cersim din poarta-n poarta...

In urma participarii la campanie, BuzzStore si Bergenbier ne-au trimis spre testare, noua bere cu ambalaj termosensibil.. Ce-i drept, nu sunt o cunoscatoare in ale berii, dar Bergenbier Fresh Soc m-a cucerit, asa ca am decis impreuna cu iubitul meu sa impartim cutiile in mod egal, asadar: el a pus monopol pe cele 6 doze de bere blonda, iar mie mi-au revenit cele 6 doze de bere Fresh Soc.. Si, ca totul sa fie impartit frateste..el a luat mingea iar eu am luat odorizantul auto..

#BergenbierMuntiAlbastri





Bergembier bere blonda si Bergenbier Fresh soc



 Sa va povestesc ce face aceasta bere sa fie mai speciala si diferita, fata de berea obisnuita? In primul rand, aroma inconfundabila a florilor de soc. Gustul dulce acrisor al berii si aroma parfumata a socului, fac din berea Fresh Soc un adevarat  deliciu.




Cat despre ambalaj, Bergenbier vine in sprijinul nostru cu noua inovatie si anume: 
Cerneala speciala aplicata  in anumite zone, muntii desenati pe eticheta sticlelor sau pe doze, se activeaza incepand de la cca 10 grade C, iar in jurul valorii de 8 grade C, activarea este completa, zonele termosensibile- muntii- devenind albastru intens.


Si, daca berea este rece si gustoasa, binenteles ca si prietenii nu intarzie sa apara, asa ca va astept sa savuram impreuna unul dintre sortimentele Bergenbier si sa ne bucuram impreuna de racoreala totala.











 Bergenbier, prietenii stiu de ce!!!















You may also like

Niciun comentariu:

Translate