Experienta GREEN SUGAR

0 Comments

Despre compania Laboratoarele Remedia,stiu ca a luat fiinta undeva prin anii 90' si de atunci ne incanta sufletele cu produse de calitate, pentru ca foloseste numai ingrediente de naturale, selectate cu drag din inima naturii.
Fiind foarte atenta la necesitatile consumatorilor, compania Laboratoarele Remedia incearca sa ofere produse de ultima generatie, astfel printe zecile de suplimente luand fiinta si GREEN SUGAR- indulcitor 100% natural,
0 calorii, 0 indice glicemic.




 
 

GREEN SUGAR, brandul companiei LABORATOARELE REMEDIA este un produs obtinut doar din doua ingrediente: extractul de Stevia rebaudiana (obtinut prin oparire) si eritritol (obtinut din porumb, prin fermentaţie cu drojdia Moniella pollinis).
Recunosc ca tinand cura de slabire de ceva timp, am incercat sa fiu mai mult decat atenta la ceea ce consum si sa renunt la minunatiile ce contin zahar deoarece acesta este inamicul principal in lupta mea cu kilogramele. Citind tot mai mult despre zaharul produs in Laboratoarele Remedia, m-am hotarat sa fac si eu o comanda, zicandu-mi in sine ca n-as avea nimic de pierdut.. Zis si facut, am intrat pe site-ul cu pricina in sectiunea Produse si am inceput sa adaug in cos:
       Green Sugar Sticks (numa' bune de purtat in geanta sau buzunar, cu un ambalaj viu colorat)
 
 
 
 
Green Sugar comprimate (200 de bucati, in ambalaj de plastic, foarte practic)
 
 
 
 Sarindu-mi in ochi si gandindu-ma in acelasi timp ca perioada conservelor se apropie cu pasi repezi, m-am gandit sa schimb putin reteta bunicii si anul acesta la prepararea dulcetii de mure sa inlocuim zaharul din comert cu indulcitorul natural Green Sugar Gelifiant. Asa ca, n-am mai stat pe ganduri si am adaugat repede in cos si aceasta punga de 523gr, ideala pentru 1kg de fructe proaspete..
 
 
 
Totul a decurs perfect, imediat dupa plasarea comenzii am fost contactata de catre un reprezentat al companiei Laboratoarele Remedia, pentru confirmare iar a doua zi coletul cu "bunatati" a ajuns in posesia mea. Green Sugar sticks si Green Sugar comprimate, au aterizat de urgenta in geanta iar Green Sugar Gelifiant a ajuns direct in oala cu dulceata.
Recunosc ca am avut putine emotii referitoare la gustul dulcetii si bunica era mai mult decat panicata ca reteta ei din mosi- stramosi nu-si va mai urma cursul firesc, insa in momentul cand am gustat din "minunatia" proaspat fiarta, am zambit amandoua linistite. Gustul era la fel de intens, iar prospetimea si savoarea murelor ramanand neschimbate..Din acel moment am stiut ca Green Sugar va fi aliatul de nadejde al intregii familii si ma bucur nespus ca a trecut cu brio pana si testul ochiului critic al bunicii.
 
 
O dulceata sanatoasa numai cu Green Sugar se prepara.
 










 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






You may also like

Niciun comentariu:

Translate