Despre minunile Kiehl's

0 Comments

Aparut pe piata in 1851 in New York, Kiehl's a fost initial o farmacie care comercializa produse de top pentru piele si par. In 2000 a fost preluat de catre grupul L'Oreal si in prezent numara peste 250 de magazine la nivel global.
Magazinele Kiehl's sunt caracterizate de elemente preluate din estetica farmaciei de tip colonial, completate de elemente moderne si specifice locului in care se afla. Astfel, chiar daca nu exista doua magazine Kiehl's identice, toate transmit traditia farmaceutica bogata a companiei.



 
 
Cu produsele Kiehl's am facut cunostinta acum ceva timp, cand una dintre prietenele mele obtinuse un job peste hotare si in primul concediu, intoarsa pe meleagurile copilariei s-a gandit sa ne incante cu cateva produse pe care le testase si voia sa ne impartaseasca si noua din experientele ei. Tenului meu cu tendinte de ingrasare i-a revenit spre "testare" un gel de curatare a porilor in profunzime RARE EARTH, cu argila amazoniana.
Recunosc ca am fost putin sceptica la inceput si nu credeam ca exista un produs care sa faca minuni peste noapte, pentru ca majoritatea produselor de curatare folosite pana atunci imi cam lasase un gust amar. La insistentele si recomandarile prietenei mele, am inceput noul ritual de ingrijire, incluzand in rutina zilnica (dimineata si seara) gelul Kiehl's si.."sa vezi si sa nu crezi".. tenul meu incepea sa devina tot mai neted, machiajul mult mai rezistent pe chip si parca din ce in ce foloseam tot mai putine servetele pentru indepartarea sebumului, in timpul zilei.
Usor, usor am devenit parca dependent de acest produs si mare mi-a fost dezamagirea cand prietena mea si-a pierdut locul de munca si s-a intors definitiv in tara. Am suferit in tacere un timp si parca nici-un produs nu-si facea treaba asa cum ma obisnuise gelul Kiehl's. Am ajuns la concluzia ca pana si cele mai frumoase vise, se sfarsesc la aparitia zorilor la fel cum si minunile tin numai 3 zile...Experienta mea Kiehl's se sfarsise si se apropia cu pasi repezi domnia "sebumului".
Intr-o zi, consultand portalul de cautare google si incercand cu disperare sa gasesc o alta cale de atac pentru tenul cu tendinte de ingrasare, observ un anunt scris mare si clar: Kiehl's a sosit in Romania.. Mare mi-a fost mirarea, incat nu-mi puteam stapaneam emotiile, ajunsesem sa ma bucur ca un copil si stiam ca din acest moment tenul meu va fi din nou rasfatat si tratat regeste. N-am mai stat pe ganduri o clipa, am pornit in graba la marea intalnire cu faimosul schelet Mr Bones..



In sfarsit paseam intr-un magazine Kiehl's, unic as putea spune, ce se impune prin elementele unei farmacii clasice imbinate in acelasi timp cu unele cadre moderne. In mijloc asteptau aliniate zecile de produse oferite spre testare, pentru ca odata ajunsa acolo am aflat de initiativa unica a companiei Kiehl’s „testează înainte să cumperi”.. Eu una, parca le-as fi testat pe toate pentru ca toate mi se pareau minunate insa una dintre consultantele Kiehl's m-a invitat cu drag la o consultatie gratuita a tenului, unde am aflat ca pe langa gelul de curatare pe care il folosisem si eu si de care am fost atat de multumita mi se mai recomada si crema pentru reducerea porilor tot din aceeasi gama, special creeata pentru tenul cu tendinta de ingrasare.


De acum ma puteam bucura de putere dubla de curatare a tenului iar in rutina mea de ingrijire zilnica tocmai se alaturase  un ajutor in plus in lupta cu sebumul si asta datorita faptului ca fiecare reprezentant Kiehl’s cunoaște în detaliu tehnicile serviciilor companiei și a fost instruit nu doar cu privire la ingredientele din formule, ci si, în tandem cu traditiile farmaceutice ale companiei, detine cunostintele pentru a prescrie tratamente specifice si regimuri cu produse care ofera clientilor solutii adaptate la necesitatile lor individuale de ingrijire.



Pe langa produsele special create pentru tipul meu de ten, am obtinut foarte multe informatii si despre produsele de ingrijire a corpului si tenului primind chiar si cateva mostre spre testare.



Intradevar Kiehl's ramane un brand renumit pentru eficienta produselor, avand un obiectiv esential: de a deservi clientii intr-un mediu atent, educational, care ofera produsele de ingrijire a pielii testate si confirmate, apreciate de clientii din lumea intreaga.



You may also like

Niciun comentariu:

Translate