Real Techniques Miracle Complexion Sponge

0 Comments

Micul buretel, ideal pentru orice ten..


Recunosc, nu sunt o artista in ale machiajului si de fiecare data cand apare un eveniment important la care trebuie sa iau parte apelez cu drag la serviciile make-up artistului. Asa se face ca ultima data cand am calcat pragulul salonului de infrumusetare, am facut cunostinta cu "el"..
Stiu ca v-ati gandit ca "el" putea fi printul pe cal alb, dar se pare ca v-ati inselat. Cand am spus "el"
am facut referire la faimosul RealTechniques Miracle complexion sponge, buretelul care face minuni.






Buretelul RealTechniques Miracle Complexion sponge este un produs multifunctional perfect pentru aplicarea produselor cosmetice ce au o textura lichida sau cremoasa.
Probabil ca va intrebati ce este atat de special la acest produs de machiaj si de ce sunt atat de mandra de el? Ei bine, aceasta noua tehnologie in ale machiajului m-a fascinat atat de tare in primul rand cu forma lui, fiind compus din 3 parti fiecare dedicata pentru cate o parte a fetei (cea plată este ideală pentru zonele din jurul ochilor si a nasului, partea rotunda este folosita pentru obraz si frunte, acperind cu usurinta zonele mai mari, iar varful este potrivit pentru micile imperfectiuni) fiind ideal atat pentru profesionisti cat si pentru amatori.
Pana sa-l descopar pe micul meu prieten, mi se parea ca pentru a intinde fondul de ten uniform si cat mai repede posibil, degetele sunt cele mai la indemana arme de atac, insa de cand am descoperit mica inovatie a make-up artistul Samantha Chapman, ma declar o adevarata fana.




Pentru a folosi buretele Real Techniques Miracle Complexion Sponge este necesar sa parcurgem cativa pasi simpli:
1.  Inmuiati buretelul in apa curata.  Acesta isi va dubla volumul. Prin inmuierea acestuia in apa inainte de utilizare evitam ca buretelul sa absoarba prea mult produs cosmetic.
2.  Stoarceti excesul de apa absorbit de acesta.
3. Introduceti buretelul in recipientul cu  fond de ten/pudra/concealer si incepeti aplicarea acestuia prin miscari de tapotare.






Pentru a vedea mai pe idelete de ce-I instare Real Techniques Miracle Complexion Sponge, va invit sa accesati urmatorul link:  https://www.youtube.com/watch?v=xe2_tr41dWs




You may also like

Niciun comentariu:

Translate